Πληροφορίες κράτησης

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ - ΠΛΗΡΩΜΗ

Απαιτείται προκαταβολή κατά τη διαδικασία κράτησης για να τεθεί σε ισχύ η κράτησή σας. Όλες οι κρατήσεις είναι σε αναμονή έως ότου λάβουμε την κατάθεσή σας για αυτήν την κράτηση. ΟΧΙ η κράτηση θεωρείται «επιβεβαιωμένη» έως ότου λάβουμε μια κατάθεση ή την πλήρη πληρωμή της κράτησης που έγινε

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ 

Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε το υπόλοιπο ποσό για την κράτηση (πλήρες ποσό μείον κατάθεση) κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο. Η πληρωμή μπορεί να γίνει σε μετρητά ή με πιστωτική κάρτα. Οι αποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι: Visa, Euro / Mastercard.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ / ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ / ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Ακύρωση - Μη εμφάνιση

Σημείωση: Εάν η κράτηση ακυρωθεί 15 ημέρες πριν την άφιξή σας ή σε περίπτωση μη εμφάνισης, η προκαταβολή σας δεν θα επιστραφεί. Τρόπος ακύρωσης Μπορείτε να απαντήσετε στο email επιβεβαίωσης που σας έχει σταλεί αμέσως μετά την κράτησή σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας.

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΑΣ

Εάν αποφασίσετε να αποχωρήσετε από το ξενοδοχείο πριν από το τέλος όλων των ημερών κράτησης: Κατά τη διάρκεια της Υψηλής περιόδου, δεν θα έχετε επιστροφές χρημάτων για τις υπόλοιπες ημέρες Κατά τη διάρκεια της Χαμηλής περιόδου, θα χρεωθείτε το 50% των υπόλοιπων ημερών της κράτησής σας.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η διαχείριση των προσωπικών και πιστωτικών καρτών σας γίνεται μέσω του Secure Socket Layer (SSL). Το πρότυπο SSL χρησιμοποιεί ένα πρωτόκολλο κρυπτογράφησης για να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα σας προστατεύονται και δεν μπορούν να προβληθούν ή να χρησιμοποιηθούν από τρίτους. Η διαχείριση όλων των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας γίνεται από ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών με ψηφιακό πιστοποιητικό ασφαλείας.

Το Korali Hotel δεν παρακρατεί τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, τα οποία αντιμετωπίζονται σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και μόνο με σκοπό την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής συναλλαγής.

Όταν αποφασίσετε να κάνετε κράτηση, τότε τα προσωπικά σας στοιχεία αποστέλλονται στο ξενοδοχείο, το οποίο χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, μόνο για να εξασφαλίσει τη σωστή παροχή υπηρεσιών κράτησης. Τα προσωπικά σας στοιχεία ενδέχεται να μην δημοσιεύονται ή να αποκαλύπτονται σε τρίτους χωρίς τη γραπτή συγκατάθεσή σας.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Περιλαμβάνονται οι φόροι στις τιμές των δωματίων;

✓ Ναι, οι πληροφορίες τιμολόγησης που παρέχονται από το ηλεκτρονικό μας σύστημα κρατήσεων είναι οριστικές και περιλαμβάνουν όλους τους φόρους. Ωστόσο, αυτό δεν περιλαμβάνει τυχόν ισχύουσες χρεώσεις για υπηρεσίες ξενοδοχείου, προαιρετικές χρεώσεις (όπως εστιατόριο, μπαρ ή τηλεφωνικές κλήσεις). Το ξενοδοχείο θα εκτιμήσει αυτές τις χρεώσεις και χρεώσεις κατά το check out.

2. Πρέπει να πληρώσω για το δωμάτιο εκ των προτέρων;

✓ Απαιτείται προκαταβολή για την οριστικοποίηση της κράτησής σας.

3. Τι είδους πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές;

✓ Visa, MasterCard

4. Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να κάνω κράτηση δωματίου;

✓ Εάν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα ασφαλών πληρωμών, μπορείτε επίσης να πληρώσετε μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα.

5. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η ONLINE κράτησή μου έχει επιβεβαιωθεί;
✓ Θα λάβετε ένα email που θα δηλώνει ότι η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί. Μπορείτε επίσης να λάβετε ένα τηλεφώνημα από το ξενοδοχείο μας.

6. Μπορώ να κάνω κράτηση δωματίου μέσω email ή τηλεφώνου;

✓ Ναι, επισκεφθείτε τη σελίδα επικοινωνίας.

7. Έκανα κράτηση αλλά δεν έλαβα επιβεβαίωση. Τι πρέπει να κάνω;

✓ Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως.

8. Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την κράτησή μου;

✓ Επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με αυτό το ζήτημα.

9. Πώς μπορώ να ξέρω αν η κράτησή μου έχει ακυρωθεί;

✓ Θα λάβετε ένα email που θα αναφέρει ότι η κράτησή σας έχει ακυρωθεί.